Friday, May 21, 2010

Part-Time Job



Lepas semayang Jumaaat tadi,tengok fon ade mesej.."ko nak keje bowl x?". aku pon reply,"kat mane?".membe aku reply balik,"kat PD la,mane lg.."
piki-piki balik ok gak tu,dari takde benda nak buat ni baik buat part time kan..
tanye mak aku and then die cakap asik-asik bowling,tak de tempat lain ke..
aku gelak je dalam ati..yela,dari aku abis SPM sampai aku abis Diploma,situ je la aku buat part time..agaknye memang jodoh aku ngan bowling kot..hehehe..agak-agak korang la kan,jodon aku ngan orang bowling gak ke?wakakakaka..kalo ade rezki dapat la aku buat part time kat bowling..kalo korang nak datang silakan la,Bowling PD..mane tau dapat main free ke kan..hehehe...lepas ni jadual aku macam sebelum-sebelum ni la nampaknye..bangun pagi g keje,balik petang or malam utk makan,pastu kuar lepak sampai awal pagi,balik umah untuk tido..siap sedia la wahai Muhammad Rifdi,lepas ni anda akan menerima sindiran-sindiran tajam dari orang tua anda =))

No comments:

Post a Comment