Monday, May 24, 2010

Sorry...



“Askum..rifdi..” tetibe ade lak mesej masuk..sape plak ni..rupenye die ni, nak mintak tolong something...”sori la,xdpt tlg skang ni”. Simple aku reply..Maafla.. Bukan taknak tolong, bley je aku tolong tapi bile ingat-ingat balik, sori la.. Bukan dendam, tapi ko kan ade orang yang lebih layak tolong ko.. Mane orang tu? Knape tak mintak tolong orang tu? Mane pegi orang yang baik sangat2 tu,yang konon2 selalu tolong ko tu sampai ko buang aku? Manusia2.. Senang2 je lupekan ape yang da buatkan.. Takpela, maybe ko ade sebab tersendiri mintak tolong aku kan.. Sori ek tak dapat tolong.. Kalo ko ade bace ape yang aku luahkan ni, aku mintak maaf atas sume kesalahan2 yang aku penah buat dulu n aku mintak halal dunia akhirat sepanjang kite kenal... Aku tak simpan dendam lagi da, da lepas tu biar la lepas.. Mula2 memang sakit, tapi sakit tu sekejap je kan.. Lumrah hidup.. Skang hidup kene pandang ke depan, yang belakang2 tu jadikan pengalaman dan pengajaran.. Harap aku tak zalim tak dapat tolong..

5 comments:

  1. dang..kalo tau diam..haha
    kaka far...abis nak camne lg kaka far :1

    ReplyDelete
  2. sakit hati bila kte dpt taw benda 2..bile dh lame2 kite akan maafkan owg 2 wpun owg 2 pnh skitkn aty kite..like yg cha cte kat dd sblm ni :P wpon dye skitkn aty cha,cha ttp maafkan dye..xde mkne kte nk berdendamkan !idea bgus r kalo dd pon maafkan owg 2 wpon cha x taw cte sbnrnye :P

    ReplyDelete
  3. !bagus cah..bese la tu lumrah idup..kdg2 gembira kdg2 sedih..

    ReplyDelete