Tuesday, July 6, 2010

Again,tagged from Kaka Far..thanks =)

1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih name itu ?
- sukasukididie7
- sbb suke la nak letak name ape,sape nye blog kan..

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?
- .blogspot.com

3. Apakah method dalam penulisan anda ?
- aku tulis ape yg aku nak,ape yg aku rase,aku yg aku nak kongsi dan ape yg aku alami..

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ?
- xpenah so xde sebab..

5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan ape kata mereka ?
- xpenah..

6. Apa perasaan anda apabile orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda chantek ?
- kalo org yg ckp blog ni buruk, tolong buatkan blog ni jadi cantik ikut yg die suke..nak gak tgk cantik mane die buat..

7. Bilakah anda mempunyai blog ?
baru lg..dlm dua bulan lps kot..lps abis praktikal n study,br buat blog sbb da free..

8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?
- kerabatchieko

9. Apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah ?
- da lame tinggalkan alam skola so xtau dak2 skola ade ckp blog ni ke x =p

10. 10 orang seterusnya untuk di-tag .
cah/chacha
kerabatchieko
farahlee
fendydendy/badang
kerabataap
cintamiya
yien/shinchangurl
yaya
kina
amoisecret

**thanks kaka far =)

1 comment: