Tuesday, June 1, 2010

Awak


Awak,
Ari ni awak nampak serabut,
Semua orang kutuk,
Tapi ada gak hati yang puji,
Jadi u can always count on me...

Awak,
Ari ni saya senyum kat awak,
Tapi awak jalan depan,
Jadi senyum pun tak guna...

Awak,
Ari ni awak tegur saya,
Tapi saya buat2 pekak,
Padahal nak elak dari tak boleh berhenti borak...

Awak,
Ari ni saya tegur awak,
Tapi saya tegur dalam hati,
Jadi awak tak pernah dengar ‘all the best and take care’ ari2...

Awak,
Ari ni berubah situasi,
Tapi saya still kat sini,
Padahal dah kosong tak berisi...

Awak,
Ari ni saya nampak awak lagi,
Tapi awak tak macam dulu lagi,
Dah berteman jadi saya terdiam sendiri...

Awak,
Ari ni saya dah janji...
Nak pergi tapi kenapa tak tau kenapa tak boleh pergi...

Awak,
Ari ni saya menyesal ade ego yang tinggi,
Tapi dah takde harapankat sini,
Jadi nak taknak terpakse sendiri...

Awak,
Ari ni saya teringat awak,
Saya tersenyum sendiri,
Tapi semua nye tinggal kenangan...
Ego saya tak tinggi,
Tapi kekuatan takde lagi...
Harap awak bahagia...

3 comments:

  1. setiap yg belaku mesti ad hikmahnya.. <<ayt ni la yg cha sering dgr..so,dd kne 3ma sume yg terjd kat dd cmne cha 3ma ape yg terjd kat cha skrg :)

    ReplyDelete
  2. didie kenapa ni syg :(
    if u need me i'll be around

    ReplyDelete
  3. sgt sweet ayat adik dd nie..
    =)
    chill ye..
    mungkin belum ade jodoh...
    Insyaallah satu hari nnt..

    ReplyDelete