Wednesday, June 9, 2010

Second Interview di MBMB

Alhamdulillah, selesai sudah interviu ke-2 di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB). Seramai 14 orang berjaya ke interviu ke-2 ni untuk mengisi 6 kekosongan Pen. Peg. Kesihatan Persekitaran (PPKP). Giliran aku ke 7,walaupun da prepare awal-awal tapi ade sikit goyang la sampai name tempat latihan praktikal pon aku lupe padahal punye la senang – Pejabat Kesihatan Daerah.. Hehe, mane tak nye, 5 orang panel untuk interviu kali ni. Budak-budak sebelum aku ditanye macam-macam soalan, kebanyakan nye pasal politik tanah air. Lansung takde soalan isu semasa. Aku pun da ready la untuk jawab soalan-soalan pasal politik, ingat bley bagi abis-abis la tapi bile turn aku, amik ko... Sekali die tanye pasal diri sendiri. Terdiam gak aku, tak sangke soalan tu die bley tanye. Abis aku, soalan tu betul-betul buat aku terkedu. Hahaha.. Tu la, ko ingat die tanye soalan biase-biase je ke.. padan muke ko Muhammad Rifdi.. And then die tanye pasal ape yang da blaja, pasal water treatment alhamdulillah aku dapat jawab, tapi soalan pasal Safety and Health tak dapat. MSDS – aku akan ingat ko sampai bile-bile!!! Apepun aku da bagi yang terbaik dan termampu, harap ade rezki di MBMB. Insyaallah...

1 comment:

  1. ahahaha...ingt dowg akn tanye sape admin frenzy..sape mode frenzy kew :kha..pape pon..semoga dd dpt ape yg dd dh interview 2 :doa amin...

    ReplyDelete