Friday, June 11, 2010

Result Final Sem..Yeah



Alhamdulillah,syukur kepada Allah S.W.T atas kurniaan rezeki nye, aku berjaya mengabiskan diploma. Setelah 3tahun belajar kat tempat orang, abis gak. Walaupun tak setinggi yang aku harapkan, tapi alhamdulillah lepas gak 3 pointer. Syukur padaMu Ya Allah. Terima kasih ibu/ayah yang banyak berkorban untuk anaknye belajar ni. Walaupun banyak dugaan, selesai gak study aku ni. Segala susah payah mereka berbaloi gak dengan aku abiskan diploma ni 'on-time'. Thanks membe-membe yang banyak tolong aku sepangjang aku ade kat Uitm Sarawak especially Sakura-Sons, classmates aku dan membe-membe yang lain. Segala jasa korang takkan aku lupekan. Mesti aku rindu korang!!! Lagi-lagi Sakura-Sons, mesti rindu gile nak main futsal ngan korang, nak kuar ngan korang, nak main lucky ngan korang, nak menyelam bersama, memotong sayur bersama dan berbulan puasa bersama, tak dapat la aku nak folo korang beli juadah berbuka puasa bersama. korang bukan membe lagi da, korang aku da anggap SAHABAT. Susah senang bersama. Thanks Kerabat Chieko, Badang (fendydendy),SOA, Adib, Fahmi, Wak, Boll, Agieb, Kappa, Aap, n lain2 (sori xdpt nak sebut sume,rmai sgt sahabat/sakura-sons).



3 tahun di Sarawak banyak mengajar aku erti kehidupan, pergaulan dan perhubungan. 3 tahun ni gak la aku menunggu, macam yang dijanjikan, tapi skang da 3 tahun, aku da abis,janji ntah kemana. rugi? Jauh sekali cume ade sedikit kekesalan. Biarlah, da lepas biarkan lepas. Aku akan mulakan hidup baru dengan semangat baru.

Gembira da abis blaja, mule memikirkan cabaran akan datang. Insyaallah, aku takkan ulangi kesilapan yang same. Salam

-Dd7-

4 comments:

  1. hope dd xkan lupe member2 yg dd kenal kat SARAWAK ni..di dunia realiti ke..cyber kew..jgn sesekali melupakan kwn..semoga dd ceria selalu di hari2 yg akan datang :doa

    ReplyDelete
  2. **xdilupekan membe2 di alam cyber trutama dak2 frenzy..mesti gempak punye!
    sori terlupe nak ltak ;p

    ReplyDelete