Thursday, June 24, 2010

Tagged from Far Across Havoc

1. Adakah anda rasa anda hot?
~of course!!tidak hot~

2. Update wallpaper laptop yang anda guna sekarang?


3. Cerita pasal gambar ini
~hurm..korang pon rasenye da tau kan~

4. Kali terakhir makan pizza.
~2 minggu lepas time lepak petang2,brader blanje =)~

5.Lagu terakhir yg anda dgr.
~ wali band - kekasih halal ~



6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini.
~ layan frenzyfm.my...tgk itali vs slovakia smbil tggu mase nak men futsal ~

7. Selain nama sendiri.anda di panggil dengan nama apa .
~ didie, dd7, abg dd, rifdi ~


8. Tag org?sape yg nak kena tag
~ KerabatChieko ~
~ Cah = ChaCha ~
~ Badang = Fendydendy ~
~ CintaMiya ~
~ FarahLee ~

9. Siapa orang number 1 pada anda
~ sahabatku ~

10. Katakan sesuatu pada orang number 5
~ die ni awek Chieko ~

11. Number 3 ada hubungan dengan siapa.
~ ntah la, aku pon xtau ngan sape die ade hubungan, aku tgk asik tukar2 jek..wakaka ~

12. Bagaimana pula dengan org number 2
~ die ni mcm membe baik daa, skejap cam adik skejap cam kaka, ikut keadaan =) kdg2 masing2 mintak pendapat kalo ade sumtink yg xkena ~

13. Kata-kata cinta pada orang number 4
~ yunk..da makan ke blom, xyah diet2 k..hehehe ~

14. Berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag
~ sume ngam ngan aku, 1 kepala ~
~ 2 orang adalah SakuraSons, 3 org lg membe2 dari frenzyfm.my ~
~ dieorg lg mude dari aku..hahaha ~
~ sume kaki internet ~
~ 3 orang kaki main poker kat FB lg 2 org x =) ~

Pesanan Ringkas:
thanks kaka far sbb tagged dd =) name2 yg atas ni xreti2 nak jawab soklan2 cam aku jawab ni?hehehe (*,*)v

3 comments:

  1. salam...thanks..ingt gak dd kat cha erk ;)) ingtkn x ingt :P

    ReplyDelete
  2. cibet...
    ko ingat aku ni playboy cam ko ker tukar2...
    pape pn thanx ar weyh..
    akn ku balas tag ko..

    p/s: hubungan skrung msih drahsia kn..hahha

    ReplyDelete
  3. hahha..ok bebeyh, akn dilksnekn tagged ini..:P
    -

    ReplyDelete